sobota, 3 maja 2014

Witam zaglądających..:-)

Zaniedbałam swojego bloga bardzo, chyba to był błąd skupiając się tylko na fb...co prawda niektórzy mówią, że ja ciebie nie ma na fb to ciebie wcale nie ma..hehe...
Dzieje się dużo w moim skromnym  życiu ale chyba skupię się na tym co ostatnio zrobiłam.
Gdy znudzi mi się sutasz lub ręka nie jest do końca sprawna to biorę się za filcowanie ..i..powiem Wam, że podoba mi się ta zabawa..:-)
Pochwalę się broszkami z filcu, naszyjnikami.
Z sutaszu powstały dwie opaski do włosów, opaski są metalowe, sprężyste, nie odkształcają się.













3 komentarze:

  1. Twoje dzieła są piękne podziwiam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawitałam do Ciebie na blog, miło tu, chętnie zostanę na dłużej,
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na bloga , na moje urodzinowe candy i na mój fanpage na fb.
    Pozdrawiam majowo. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń