niedziela, 29 grudnia 2013

Opaski do włosów i filcowane mitenki

Witajcie..:-)
Miałam leniuchować, wszystko posprzątałam, pochowałam i miałam zacząć po nowym roku, ale ostatnie dni przyniosły tyle wrażeń i niezbyt dobrych wiadomości, że nie dałam rady......wyciągnęłam "moje zabawki" i zrobiłam takie tam rzeczy....:-) Opaski na głowę, jedna czarno fioletowa z paskiem pustyni a druga czarno szara z masą perłową.
Bez tych moich prac nie dała bym rady, cudownie się przy nich regeneruję psychicznie, oczywiście troski i zmartwienia nie znikają ale nabieram do nich dystansu i inaczej patrze na świat, jak ja to mówię.."muszę to sobie poukładać po swojemu".
Ufilcowałam również mitenki i rękawiczki, bardzo mi się podoba filcowanie na mokro, mitenki w kolorze cynamonu, zielone cieniowane i beżowo brązowe, rękawiczki w odcieniach brąz i beż...zresztą sami zobaczycie na zdjęciach..:-)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń